Reklamacja
Chcemy, abyś czerpał tyle samo radości z korzystania z naszych waporyzatorów, jak my z ich sprzedaży. Jeśli więc potrzebujesz naszej pomocy, możesz na nas liczyć. Kupując coś u nas otrzymujesz gwarancję bezpośrednio od nas, jak i od producenta. Niektórzy producenci wymagają, aby klient zarejestrował urządzenie na ich stronie internetowej i otworzył tam zgłoszenie reklamacyjne. Przedstawiciel firmy skontaktuje się z Tobą, aby poinformować Cię, jak postępować dalej.
Oto podsumowanie tego, jak działa ten proces:
- Prześlij formularz reklamacyjny z ważnymi informacjami.
- Poczekaj na wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi wysyłki.
- Wyślij swój waporyzator za pośrednictwem wybranej firmy przewozowej.
- Odbierz paczkę z produktem zamiennym.
- Cały proces trwa do 7 dni roboczych (z wyłączeniem czasu wysyłki).
Aby kontynuować reklamację, wypełnij i prześlij poniższy formularz. Przedstawiciel MagicVaporizers skontaktuje się z Tobą wkrótce i przekaże więcej informacji.