COVID-19 nie ma wpływu na pracę naszego magazynu. Czas wysyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych.

Reklamacja

Chcemy, abyś czerpał tyle samo radości z korzystania z naszych waporyzatorów, jak my z ich sprzedaży. Jeśli więc potrzebujesz naszej pomocy, możesz na nas liczyć. Kupując coś u nas otrzymujesz gwarancję bezpośrednio od nas, jak i od producenta. Niektórzy producenci wymagają, aby klient zarejestrował urządzenie na ich stronie internetowej i otworzył tam zgłoszenie reklamacyjne. Przedstawiciel firmy skontaktuje się z Tobą, aby poinformować Cię, jak postępować dalej.

Oto podsumowanie tego, jak działa ten proces:

  • Prześlij formularz reklamacyjny z ważnymi informacjami.
  • Poczekaj na wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi wysyłki.
  • Wyślij swój waporyzator za pośrednictwem wybranej firmy przewozowej.
  • Odbierz paczkę z produktem zamiennym.
  • Cały proces trwa do 7 dni roboczych (z wyłączeniem czasu wysyłki).

Aby kontynuować reklamację, wypełnij i prześlij poniższy formularz. Przedstawiciel MagicVaporizers skontaktuje się z Tobą wkrótce i przekaże więcej informacji.