Formularz zwrotu
W MagicVaporizers możesz mieć 100% pewności, że jeśli zmienisz zdanie co do produktu, możesz zwrócić go do nas w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy, o ile produkt jest nadal w stanie fabrycznie nowym - takim, w jakim go otrzymałeś.
Waporyzatory sprzedawane w MagicVaporizers przeznaczone są do użytku doustnego, co oznacza, że zaliczają się do artykułów higienicznych i są wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy. Waporyzatory nie podlegają zwrotowi ze względu na przepisy sanitarne, a zatem, jeśli plomba została naruszona lub produkt został otwarty (niezależnie od tego, czy był używany, czy nie), nie podlega on zwrotowi. Zobacz: Art. 16 "Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy" (ang. „Exceptions from the right of withdrawal”) na stronie https://eur-lex.europa.eu
Oto podsumowanie tego, jak działa proces zwrotu:
- Najpierw przeczytaj naszą Politykę zwrotów.
- Prześlij formularz zwrotu z ważnymi informacjami.
- Dołącz zdjęcie produktu, który chcesz zwrócić, na którym możemy wyraźnie zobaczyć uszczelnienie (plombę), aby potwierdzić, że nie zostało ono naruszone.
- Nasz dział zwrotów sprawdzi przesłane informacje, aby zweryfikować, czy zwrot jest ważny i zgodny z naszą Polityką zwrotów.
- Następnie otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi wysyłki.
- Wyślij swój produkt z powrotem do nas za pośrednictwem wybranego przez siebie kuriera. Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, że zwrócona paczka dotrze do nas. Zalecamy korzystanie tylko z usług, które można śledzić. Nie zwracamy kosztów przesyłki zwrotnej za odsyłany produkt.
- Poinformuj nas o wysłaniu przesyłki i podaj numer przesyłki, jeśli jest on dostępny, gdyż przyspieszy to proces zwrotu.
- Otrzymaj zwrot pieniędzy. Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone kartą lub przelewem bankowym, prosimy o odczekanie 48 godzin, aby płatność dotarła do Twojego banku.
Jeśli zdecydujesz się na zwrot tylko części zamówienia, a przy pierwotnym zakupie otrzymałeś rabat, zastrzegamy sobie prawo do odliczenia otrzymanego rabatu od kwoty zwrotu.