Jeśli chcesz się z nami skontaktować, przeczytaj poniżej najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
Mam pytanie dotyczące złożonego zamówienia
Nie otrzymałem numeru śledzenia
Numery śledzenia wysyłamy zawsze około godziny 18:00 w dniu wysyłki. Jeśli nie otrzymałeś żadnej wiadomości e-mail do godziny 18:00, sprawdź najpierw folder SPAM. Jeśli nic tam nie ma, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza, a my wyślemy numer ponownie - ręcznie.
Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem żadnego e-maila z potwierdzeniem
Potwierdzenie zamówienia jest zawsze wysyłane w tym samym czasie, gdy płatność została pomyślnie wykonana. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail, najpierw sprawdź folder ze spamem. Jeśli nic tam nie ma, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza, a my wyślemy go ponownie ręcznie.
Chcę usunąć lub dodać niektóre produkty do mojego zamówienia
Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, nie możemy niczego do niego dodać ani usunąć. Możesz zwrócić niechciane produkty zgodnie z naszą polityką zwrotów..
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i chcesz zmienić kolor skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. Zazwyczaj możemy Ci pomóc.
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i chcesz usunąć lub dodać produkty do swojego zamówienia, musimy anulować Twoje zamówienie i zwrócić Ci pieniądze. Następnie możesz złożyć nowe zamówienie na produkty, które chcesz kupić. Pamiętaj, że jeśli płacisz kartą lub przelewem bankowym, przetworzenie zwrotu może zająć do czterech dni roboczych, zanim pieniądze wrócą na Twoje konto. Oznacza to, że tego samego dnia możesz nie otrzymać tych środków na złożenie nowego, zaktualizowanego zamówienia.
Chciałbym anulować swoje zamówienie
Aby anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą poniższego formularza. Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, nie możemy go już anulować. Możesz jednak zwrócić niechciane produkty zgodnie z naszą polityką zwrotów.. Koszt przesyłki zwrotnej za niechciane przedmioty pokrywa klient.
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy je anulować i zwrócić Ci pieniądze. Pamiętaj, że jeśli płacisz kartą lub przelewem bakowym, przetworzenie zwrotu może zająć do czterech dni roboczych, zanim pieniądze wrócą na Twoje konto.
Chciałbym zmienić adres mojego zamówienia
Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, nie możemy zmienić adresu. Najlepszą opcją jest skontaktowanie się z firmą kurierską po otrzymaniu wiadomości z numerem śledzenia i sprawdzenie czy firma może Ci pomóc. Jeśli nowy adres znajduje się w tym samym mieście, zwykle firmy kurierskie zmieniają go za darmo.
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, nadal będziemy mogli zmienić Twój adres. Prosimy o kontakt za pomocą poniższego formularza.
Kiedy moje zamówienie do mnie dotrze?
Wieczorem w dniu wysłania zamówienia wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacjami o śledzeniu. Znajdziesz tam numer śledzenia i link. Kliknij łącze, aby przejść do strony szczegółowego śledzenia przesyłki i sprawdzić przewidywaną datę dostawy.
Nie mogę znaleźć rachunku za moje zamówienie
Rachunek do zamówienia jest dołączany do wiadomości e-mail z numerem przesyłki, znajduje się w paczce z zamówieniem i można go znaleźć na stronie „Moje konto”, jeśli masz konto.
Na stronie śledzenia paczki widnieje informacja, że nikt nie był dostępny, by odebrać przesyłkę, ale to nieprawda - byłem dostępny pod podanym adresem
Zadzwoń do firmy kurierskiej i poproś o nową dostawę. W zależności od tego, gdzie mieszkasz, mogli oni przetransportować paczkę do pobliskiego urzędu pocztowego. Jeśli tego nie zrobili, zwykle podejmują kolejną próbę doręczenia następnego dnia.
Na stronie śledzenia paczki widnieje informacja, że moje zamówienie zostało dostarczone, ale ja nie otrzymałem zamówienia
Zadzwoń bezpośrednio do firmy kurierskiej, podając swój numer śledzenia i poinformuj, że paczka nie została odebrana pomimo innego statusu na stronie śledzenia. Zwykle firma może zlokalizować paczkę i ją dostarczyć. Czasami kurier może zostawić paczkę u sąsiada, jeśli nikogo nie ma pod Twoim adresem. Sprawdź więc również u sąsiadów – być może paczka została tam dostarczona. Dzwoniąc bezpośrednio do firmy kurierskiej, będziesz mógł otrzymać informację, czy tak było w przypadku Twojej dostawy.
Jeśli firma nie może zlokalizować Twojej paczki, skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą poniższego formularza.
Nie jestem zadowolony z urządzenia i chcę zwrócić produkt
Możesz zwrócić niechciane produkty, o ile jest to zgodne z naszą polityką zwrotów.. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, aby rozpocząć proces zwrotu.
Mam problem z urządzeniem i potrzebuję pomocy w sprawie gwarancji
Przejdź do naszej strony gwarancyjnej aby przesłać formularz gwarancyjny. Po przesłaniu formularza skontaktuje się z Tobą przedstawiciel firmy MagicVaporizers.
Nie widzę widocznej pary z mojego waporyzatora
Podczas korzystania z waporyzatora nie gwarantuje się widoczności pary. Zależy to od wielu czynników, takich jak metoda ogrzewania, rodzaj odparowywanego materiału, przepływ powietrza, temperatura waporyzacji, wilgotność itd.
Jeśli jesteś przyzwyczajony do waporyzowania e-juice’ów i oczekujesz takiej samej ilości widocznej pary, powinieneś obniżyć swoje oczekiwania co do waporyzacji ziół/wosków (wax)/olejków, ponieważ e-juice zawiera roślinną glicerynę, która jest gęstą cieczą, wytwarzającą widoczną parę.
Zawsze zalecamy zapoznanie się z recenzjami waporyzatorów, które Cię interesują na YouTube, aby uzyskać dokładną wizualizację widoczności i grubości pary, której możesz się spodziewać. Istnieje jednak kilka sposobów na zwiększenie grubości pary, jeśli jest to Twój priorytet:
- Jeśli używasz ziół, zmiel je drobno i mocno ubij (ale nie za ciasno - powietrze musi nadal mieć możliwość przechodzenia).
- Jeśli jest to waporyzator konwekcyjny, musisz upewnić się, aby pokryć całą powierzchnię podgrzewacza.
- Podnieś temperaturę. W temperaturach powyżej 180 °C poświęcisz smak, ale im wyższa temperatura, tym bardziej widoczna będzie para.
- Głęboko się zaciągnij i wypuść szybko powietrze.
Przykładowo jeden z najlepszych waporyzatorów stacjonarnych - Volcano Classic - który koncentruje całą parę w balonie, może tworzyć balony z parą, której nie widać nawet w 180 °C, ale w wyższych temperaturach (215 °C +) może również wydzielać w balonach parę białą jak mleko.
Rozumiemy, że niektórzy klienci wolą duże chmury, ponieważ wyglądają fajniej, ale nie pozwól swoim oczom zdecydować, czy waporyzator działa dobrze. Zamiast tego idź za tym, co czujesz. Jeśli Twój materiał po waporyzacji jest brązowy, zwykle oznacza to, że waporyzator działa dobrze.
Pamiętaj, że sprzedawane przez nas waporyzatory mają na celu jak najskuteczniejsze wydobywanie aktywnych składników z Twojego materiału przy zachowaniu możliwie najlepszych smaków, a nie tylko wytwarzanie możliwie najgęstszej pary.
Mam pytanie przed złożeniem zamówienia
Czy wysyłacie do mojego kraju?
Wysyłamy praktycznie do całej Europy z kilkoma wyjątkami. Możesz spróbować dodać produkt do koszyka i przejść do kasy, aby sprawdzić, czy Twój kraj jest dostępny.
Jak długo trwa wysyłka do mojego kraju?
Zwykle dostarczamy produkty w ciągu 1 do 3 dni roboczych do całej Europy, chociaż niektóre bardzo odległe miejsca mogą wymagać do 5 dni roboczych. Zawsze otrzymasz link do śledzenia przesyłki, pod którym będziesz mógł śledzić swoje zamówienie i uzyskać informacje na temat dokładnej daty dostawy.
Czy muszę zapłacić cło za moje zamówienie?
Nie, dopóki Twój kraj jest państwem członkowskim Unii Europejskiej, nie ma żadnych dodatkowych opłat.
Cena, którą widzisz przy kasie, jest ostateczną ceną, jaką musisz zapłacić. Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, na przykład w Norwegii, na Wyspach Kanaryjskich, w San Marino lub Szwajcarii, zapoznaj się z odpowiedzią w następnym pytaniu poniżej.
Mój kraj nie jest państwem członkowskim UE, czy muszę płacić podatek od mojego zamówienia?
Jeśli mieszkasz poza europejskim regionem wolnym od podatku VAT, ale w kraju znajdującym się w Europie (na przykład w Norwegii, na Wyspach Kanaryjskich, w San Marino lub Szwajcarii), być może będziesz musiał zapłacić swojemu rządowi podatek i/lub cła, ponieważ nie zostaną one uwzględnione w łącznej kwocie, którą widzisz przy kasie.
Zachęcamy do samodzielnego sprawdzenia tej kwestii przed złożeniem zamówienia. Cła i dodatkowy podatek to coś, co jest pobierane przez Twój rząd i nie jesteśmy w stanie temu zapobiec. Przesyłka jest bezpłatna, jeśli zamówisz u nas waporyzator, ale wszelkie podatki, cła lub inne opłaty importowe nie są naszą odpowiedzialnością i będziesz musiał je zapłacić.
Próbowałem zapłacić kartą, ale wasz system odrzucił moją płatność
Najprawdopodobniej stało się tak, ponieważ Twoja karta nie ma włączonego zabezpieczenia 3D. System 3D Secure to system przyjęty przez wydawców kart kredytowych, który zatrzymuje nieuczciwe transakcje, wymagając innej metody weryfikacji (zwykle telefonicznej) zamiast samych danych karty.
Musisz włączyć system 3D Secure, aby dokonywać bezpiecznych zakupów online. Aby włączyć 3D Secure dla swojej karty, należy skontaktować się z bankiem i poprosić o włączenie tej funkcji. Ta ochrona ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa podczas dokonywania zakupów w Internecie i zapobiega nieuczciwemu użyciu karty. Po włączeniu złóż nowe zamówienie i zakończ płatność.
Jeśli nadal masz problemy z płatnością lub napotkasz inny problem, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza.
Czy posiadacie fizyczne sklepy w Polsce?
Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż online. W ten sposób możemy obniżyć koszty i ceny.
Czy mogę otrzymać kod rabatowy?
Niestety nie. Wychodzimy naprzeciw klientom z niskimi cenami, z których jesteśmy dumni i naszą polityką jest niewydawanie kodów rabatowych, chyba że są one dostępne dla każdego konsumenta.
Czy wysyłacie paczki w sposób dyskretny?
Tak. Nasze paczki wysyłamy w zwykłych brązowych pudełkach bez żadnych odniesień do MagicVaporizers. Nasza nazwa nadawcy to „Anything Worldwide”, co gwarantuje, że nikt nie będzie podejrzliwy co do zawartości przesyłki.
Czy oferujecie płatność za pobraniem lub czy mogę odebrać zamówienie osobiście w Polsce?
Ponieważ staramy się oferować jak najlepsze ceny, sprzedajemy wyłącznie online. Wszystkie zamówienia muszą zostać w pełni opłacone przed opuszczeniem naszego magazynu. Nie ma możliwości wizyty w naszym magazynie w celu osobistego odbioru zamówienia. Dostarczymy zamówienie pod Twoje drzwi i zawsze podamy numer śledzenia, abyś mógł monitorować drogę swojej przesyłki i ewentualnie dokonać niezbędnych zmian dotyczących dostawy.
Mam problemy ze złożeniem zamówienia
Prosimy o kontakt za pomocą poniższego formularza. Spróbuj opisać problem tak szczegółowo, jak to możliwe, w tym wszelkie komunikaty o błędach.
Mam pytanie dotyczące produktu
Prosimy o kontakt za pomocą poniższego formularza. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania :)