Informacje o wysyłce

Kiedy wyślecie moje zamówienie?

Wszystkie zamówienia wysyłamy tego samego lub w następny dzień roboczy, w zależności od tego, czy zamówienie zostało złożone do godziny 10:00.

Jak długi jest czas dostawy?

Zamówienie dociera średnio w ciągu 2 dni roboczych, ale im bliżej naszego magazynu w Niemczech się znajdujesz, tym szybciej dotrze do Ciebie zamówienie. Wysyłka do stolic w całej Europie zajmuje zwykle tylko 1 dzień roboczy. Poniższa lista zawiera średni czas dostawy dla poszczególnych krajów (dni robocze).

Austria: 1 do 2
Belgia: 1 do 3
Chorwacja: 1 do 3
Czechy: 1 do 3
Dania: 1 do 2
Finlandia: 1 do 3
Francja: 1 do 2
Grecja: 2 do 5
Hiszpania: 1 do 3
Holandia: 1 do 2
Irlandia: 2 do 3
Luksemburg: 1 do 3
Niemcy: 1
Polska: 1 do 2
Portugalia: 2 do 3
Szwecja: 1 do 3
Słowacja: 1 do 3
Słowenia: 1 do 3
Wielka Brytania: 1 do 3
Węgry: 1 do 3
Włochy: 1 do 3
Inne: 2 do 5

Ile kosztuje dostawa?

Przy minimalnej wartości zamówienia za kwotę 225 PLN dostawa jest bezpłatna, co oznacza, że ​​wszystkie zamówienia na waporyzatory objęte są bezpłatną wysyłką. Jeśli wartość zamówienia jest niższa niż 225 PLN, koszt wysyłki waha się od 30 do 60 PLN, w zależności od kraju, do którego chcesz dostarczyć przesyłkę. Nasze koszty wysyłki często się zmieniają, więc jeśli Twoje zamówienie nie przekracza 225 PLN przejdź do kasy w celu sprawdzenia dokładnej kwoty wysyłki.

Jakie są opcje wysyłki?

Wszystkie nasze zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy UPS.

Skąd wysyłacie towar?

Nasz magazyn znajduje się w Niemczech, w Apoldzie i zapewnia najszybszą obsługę w całej Europie.

Dokąd wysyłacie zamówienia?

Wysyłamy do wszystkich krajów europejskich z kilkoma wyjątkami. Przejdź do kasy, aby sprawdzić, czy świadczymy usługi dostawy w Twoim kraju. Jeśli znajdujesz się w Europie, ale w kraju spoza UE (np. w Norwegii i Szwajcarii), Twoja paczka będzie podlegać opłatom celnym, które nie są uwzględnione w łącznej kwocie zamówienia wyświetlanej przy kasie.

Czy przesyłki są dyskretne?

Tak, wszystkie paczki wysyłamy w dyskretnych pudełkach bez żadnych odniesień do firmy czy nazwy MagicVaporizers. Używamy wyłącznie naszej nazwy handlowej - „Anything Worldwide”.

Kiedy otrzymam mój numer śledzenia?

Wiadomości e-mail z numerem śledzenia wysyłane są tego samego dnia, w którym paczka została wysłana - około godziny 18:00.

Jakie są metody płatności?

Oferujemy trzy sposoby płatności; kartą kredytową lub debetową, przelewem bankowym oraz przez PayPal.

Czy mogę zmienić adres wysyłki po złożeniu zamówienia?

Jeśli skontaktujesz się z nami, zanim Twoje zamówienie zostanie przeprocesowane przez magazyn, pomożemy Ci zmienić adres wysyłki. Jeśli paczka została wysłana z magazynu, możesz skontaktować się z kurierem i poprosić go o bezpłatną aktualizację adresu wysyłki, o ile adres znajduje się w tym samym mieście.

Co się stanie, jeśli nie ma mnie w domu, a UPS próbuje dostarczyć paczkę?

UPS albo zaplanuje kolejną dostawę, albo dostarczy paczkę do najbliższego punktu UPS Parcel Shop. 
W takiej sytuacji możesz udać się do punktu i odebrać paczkę lub skontaktować się z firmą w celu umówienia kolejnej próby doręczenia.

Co się stanie, jeśli zdecyduję się nie odebrać przesyłki?

W przypadku paczek, które nie zostały przyjęte lub odebrane przez klienta w terminie, zastrzegamy sobie prawo do potrącenia 120 PLN za nasze rzeczywiste koszty wysyłki (dostawa i zwrot) z sumy zamówienia i zwrotu pozostałej kwoty na konto klienta. Jeśli chcesz zorganizować nową przesyłkę, będziesz musiał złożyć zamówienie ponownie.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Tak, bardzo poważnie podchodzimy do przechowywania Twoich danych osobowych i stosujemy kilka poziomów ochrony, aby zapobiec naruszeniom bezpieczeństwa. Przeczytaj więcej o tym, jak postępujemy z Twoimi danymi w naszej Polityce Pryatności.

Czy oferujecie sprzedaż hurtową?

Tak, posiadamy ofertę hurtową dla wszystkich polskich firm posiadających ważny numer VAT. Przeczytaj więcej o naszej ofercie hurtowej tutaj.