Gwarancja wyrównania ceny

Nasza Gwarancja Wyrównania Cen oznacza, że ​​dopasujemy nasze ceny do cen deklarowanych przez wszystkich renomowanych sprzedawców internetowych.

Jak mogę poprosić o wyrównanie ceny?

Wystarczy przedstawić dowód ceny deklarowanej przez konkurenta za identyczny produkt.

Po zweryfikowaniu prośby o dopasowanie ceny i potwierdzeniu, że produkt konkurenta znajduje się w magazynie i jest dostępny do natychmiastowej sprzedaży przy użyciu tej samej metody płatności, z przyjemnością wyrównamy cenę.

Jakie są wyjątki?

  • Tylko waporyzatory podlegają gwarancji wyrównania ceny. Akcesoria i części są wykluczone z tej procedury.
  • Produkty sprzedawane przez sklep, którego domena nie kończy się na .pl
  • Produkty sprzedawane przez sklepy o złej reputacji (np. ocena na Trustpilot mniejsza niż 4)
  • Produkty sprzedawane przez firmy zajmujące się drop-shippingiem (tj. czas dostawy dłuższy niż 3 dni)
  • Rabaty wprowadzane przy kasie
  • Oferty, które obejmują zwrot gotówki, bonus, zakup hurtowy, limity ilościowe lub pakiety
  • Oferty niedostępne dla gości odwiedzających
  • Wyprzedaż, produkty z drugiej ręki lub odnowione produkty
  • Produkty wysyłane lub sprzedawane przez sprzedawców zewnętrznych na platformach handlowych, aukcjach lub w witrynach ogłoszeniowych
  • Produkty dostarczane przez nieautoryzowanych dystrybutorów lub dostarczane bezpośrednio do klientów od dystrybutora zagranicznego
  • Produkty z cenami znacznie niższymi od zalecanej ceny detalicznej lub wartości rynkowej

Jaki dowód muszę przedstawić prosząc o wyrównanie ceny?

Wystarczy, że dostarczysz adres strony internetowej konkurencji do Działu Wsparcia MagicVaporizers, podając cenę produktu i wszelkie warunki. Następnie sprawdzimy tę stronę internetową, aby zweryfikować niższą cenę i dostępność produktu.

Po zweryfikowaniu Twojej prośby o wyrównanie ceny utworzymy kod rabatowy, abyś mógł kupić od nas w produkt po niższej cenie.