Gwarancja wyrównania ceny
Nasza Gwarancja Wyrównania Cen oznacza, że dopasujemy nasze ceny do cen deklarowanych przez wszystkich renomowanych sprzedawców internetowych.
Jak mogę poprosić o wyrównanie ceny?
Wystarczy przedstawić dowód ceny deklarowanej przez konkurenta za identyczny produkt.
Po zweryfikowaniu prośby o dopasowanie ceny i potwierdzeniu, że produkt konkurenta znajduje się w magazynie i jest dostępny do natychmiastowej sprzedaży przy użyciu tej samej metody płatności, z przyjemnością wyrównamy cenę.
Jakie są wyjątki?
- Tylko waporyzatory podlegają gwarancji wyrównania ceny. Akcesoria i części są wykluczone z tej procedury.
- Produkty sprzedawane przez sklep, którego domena nie kończy się na .pl
- Produkty sprzedawane przez sklepy o złej reputacji (np. ocena na Trustpilot mniejsza niż 4)
- Produkty sprzedawane przez firmy zajmujące się drop-shippingiem (tj. czas dostawy dłuższy niż 3 dni)
- Rabaty wprowadzane przy kasie
- Oferty, które obejmują zwrot gotówki, bonus, zakup hurtowy, limity ilościowe lub pakiety
- Oferty niedostępne dla gości odwiedzających
- Wyprzedaż, produkty z drugiej ręki lub odnowione produkty
- Produkty wysyłane lub sprzedawane przez sprzedawców zewnętrznych na platformach handlowych, aukcjach lub w witrynach ogłoszeniowych
- Produkty dostarczane przez nieautoryzowanych dystrybutorów lub dostarczane bezpośrednio do klientów od dystrybutora zagranicznego
- Produkty z cenami znacznie niższymi od zalecanej ceny detalicznej lub wartości rynkowej
Jaki dowód muszę przedstawić prosząc o wyrównanie ceny?
Wystarczy, że dostarczysz adres strony internetowej konkurencji do Działu Wsparcia MagicVaporizers, podając cenę produktu i wszelkie warunki. Następnie sprawdzimy tę stronę internetową, aby zweryfikować niższą cenę i dostępność produktu.
Po zweryfikowaniu Twojej prośby o wyrównanie ceny utworzymy kod rabatowy, abyś mógł kupić od nas w produkt po niższej cenie.